Model de teză | Matematică | Clasa a IX-a | Pedagogic | Semestrul I

Așa cum ți-a fost menționat în eBook-ul „Ghid pentru teză | Matematică | Clasa a IX-a | Semestrul I”, la sfârșitul paginii „Model de teză pentru profilul pedagogic”, profesorii noștri ți-au pregătit și rezolvarea completă a acestui model de teză, a cărui probleme sunt următoarele:

  1. Să se descompună în factori: (3x+1)^2-(x+3)^2.
  2. Să se calculeze: \left | -3\frac{4}{7} \right |-\left | -5 \right |+2\cdot \left | -\frac{3}{7} \right |.
  3. Să se rezolve inecuațiile:
    1. \left | 3x-2 \right |\leq 7;
    2. \left | y-2 \right |> 0.
  4. Fie următoarele propoziții: 

p: „În orice triunghi există cel puțin un unghi cu măsura mai mică sau egală cu 60^\circ.”

q: „Un patrulater care nu este romb, nu are diagonalele perpendiculare.”

Să se stabilească valoarea de adevăr a propozițiilor:

  1. p,\ q,\ p\vee q, \ p\wedge q,\ \neg p, \ \neg q,\ \neg p\vee\neg q, unde „\neg” reprezintă operatorul de negație;
  2. p\rightarrow q,\ \neg p\rightarrow \neg q,\ \neg p\vee q,\ (\neg p\rightarrow q)\rightarrow \neg(p\vee q).

 

  1. Fie progresia aritmetică:

\begin{align*}\div -4,-1,2,5,\dotsc \ .\end{align*}

  1. Să se afle rația r, termenul a_1 și formula termenului general, a_n.
  2. Să se calculeze suma primilor 23 de termeni ai progresiei aritmetice date (S_{23}).

Accesând eBook-ul „Model de teză | Matematică | Clasa a IX-a | Pedagogic | Semestrul I”, vei putea vedea această rezolvare completă și astfel vei putea să îți verifici rezolvarea și să vezi ce notă ai fi luat la această teză.

Textul de mai sus este doar un extras. Numai membrii pot citi întregul conținut.

Obține acces la întregul eBook.

Ca membru al Liceunet.ro, beneficiezi de acces la întregul conținut.

Achiziționează un abonament acum

Deja membru? Log in

Model de teză | Matematică | Clasa a IX-a | Pedagogic | Semestrul I

[0]
Produsul nu are încă un review - poți fi primul care înregistrează un review.