Text argumentativ despre rolul școlii în formarea individului

Referatul a fost validat de către editorii de la Liceunet.ro. Materialele Premium sunt produse de profesori pentru Liceunet.ro

Nivel educație

Real 12

Materie

Limba și literatura română

Nota

10

Număr de pagini

1

Număr de cuvinte

300

Format fișier

PDF

Text argumentativ despre rolul școlii în formarea individului

Acest material este un exemplu de nota 10 care întrunește toate condițiile realizării unui text argumentativ despre rolul școlii în formarea individului sau alte teme similare. Tema aleasă, rolul școlii în formarea individului, îți oferă argumente referitoare la importanța educației în formarea și educarea caracterelor, principiilor, personalității și, nu în ultimul rând, orientarea spre drumul pe care un individ îl va urma în viață. Așadar, modelul îți oferă o multitudine de surse de inspirație pentru a realiza un text argumentativ despre școală și rolul acesteia în formarea individului și îți va fi de mare folos atunci când te vei pregăti pentru subiectul II de la examenul de Bacalaureat.

Fragment din text
Text argumentativ despre rolul școlii în formarea individului

Dacă ar fi să plecăm de la un citat aparținând lui Comenius, care susține că „pentru fiecare om viața este o școală, de la leagăn până la mormânt", ar însemna că omul învață întreaga viața, în căutarea dezvoltării personale și a autodepășirii. În opinia mea, școala are un rol deosebit de important în formare spirituală a omului, deoarece este locul unde omul se educă, adică își formează personalitatea în concordanță cu cerințele societății, dar și ale individului.

În primul rând, școala este locul spre care ne îndreptăm încă din primii ani de viață și în care ne petrecem mult timp. Este locul în care întâlnim oameni al căror scop este acela de a forma și informa oameni. Cu dăruire și înțelegere, aceștia se apleacă spre micile caractere pe care le au în față, pentru a le forma și a le modela după cele mai bune principii, în conformitate cu rigorile și normele impuse. Căci, deși libertatea de acțiune și de ... [citește mai mult]