Text argumentativ despre rolul practicării unui sport în echipă în formarea personalității unui tânăr

Referatul a fost validat de către editorii de la Liceunet.ro. Materialele Premium sunt produse de profesori pentru Liceunet.ro

Text argumentativ despre rolul practicării unui sport în echipă în formarea personalității unui tânăr

Elevii olimpici de clasa a XII-a, de la profilul real, care au susținut sesiunea specială a examenului de Bacalaureat, au primit cerința de a scrie un text argumentativ despre rolul practicării unui sport în echipă în formarea personalității unui tânăr, la subiectul II al probei. Profesorii de limba și literatura română cu care colaborează echipa Liceunet au rezolvat această cerință respectând structura textului argumentativ și baremul de la examen, astfel că vei putea să verifici dacă ai dat răspunsul corect, în cazul în care te numeri printre cei care au susținut această probă.

În plus, poți accesa textul argumentativ despre rolul practicării unui sport în echipă în formarea personalității unui tânăr pentru a avea o sursă de inspirație și un model pentru pregătirea pentru Bac.

Fragment din text

Activitățile sportive desfășurate în echipă contribuie semnificativ la dezvoltarea personalității tinerilor. Pe lângă beneficiile fizice datorate practicării sportului, munca în echipă are un rol important în ceea ce privește felul în care știm să relaționăm cu ceilalți.

În primul rând, sporturile în echipă ne învață să socializăm corespunzător. De obicei, o echipă se antrenează, printre altele, și pentru competiții cu alte echipe. Astfel, membrii unei echipe împart același scop: victoria, de care toată lumea se bucură împreună. Tot împreună, însă, se acceptă și o înfrângere, iar astfel, între membrii echipei se creează o atmosferă de coeziune și încredere. Aceasta ... Cumpărați accesul pentru a citi mai mult

Text argumentativ despre rolul practicării unui sport în echipă în formarea personalității unui tânăr

[0]
Produsul nu are încă un review - poți fi primul care înregistrează un review.