Manual de Anatomie, Genetică și Ecologie

0 0 0 0 0 0 (0 review-uri)

Vrei să te apuci să recapitulezi pentru bac dar nu ai reușit să prinzi calumea materia la clasă? Încerci să te uiți în manual dar nu înțelegi explicațiile, este mult prea multă informație și nu știi ce să alegi sau pur și simplu nu îți place să subliniezi pe manual și preferi să înveți de pe un monitor? Există o soluție:

Manualul nostru de Anatomie, Genetică și Ecologie tratează toată materia pe care ați studiat-o la clasă în ultimii doi ani de liceu. Aceasta este și materia pe care trebuie să o știți pentru Bacalaureatul la această disciplină. Lucrările realizate de profesorii noștri cuprind imagini, scheme, schițe și definiții ale termenilor cheie, precum și explicații cât mai simple ale conceptelor abstracte care vă dau cel mai des bătăi de cap vouă, cât și profesorului care trebuie să le explice, toate acestea pentru ca vouă să vă fie ușor să parcurgeți informațiile și să înțelegeți ceea ce citiți. Învățați alături de noi și veți vedea o îmbunătățire a șituației școlare, dar veți descoperi și faptul că biologia (anatomie umană) nu este atât de grea precum pare, fiind la urma urmei știința care ne descrie corpurile care le folosim zi de zi.

Am împărțit materia din ultimii doi ani de liceu în următoarele capitole ale manualului:

• Anatomie umană - Capitolul în care ne uităm mai în detaliu la părțile corpului nostru, unde se află și din ce sunt făcute(anatomie) precum și modul în care funcționează și interacționează unele cu altele(fiziologie).
  • Genetică umană - Capitolul în care aruncăm o privire asupra uneia dintre cele mai mari și mai complexe molecule din lume, ADN-ul, observând din ce este alcătuită, cum se formează, dar mai ales, cum poate ceva mai mic decât o bacterie să conțină toate instrucțiunile pentru a construi un om.
  • Temele de Ecologie - Capitolul în care o să ne uităm de ce e bine să urmăm sfaturile medicilor, ce se întâmplă dacă nu avem grijă de corpurile noastre, și cum putem să trăim cât mai mult și cât mai sănătos.

Fiecare capitol din acest manual de Anatomie, Genetică și Ecologie are pagina sa și va cuprinde sub-capitolele în care vom încerca să despărțim fiecare lecție în bucăți logice, și ușor de învățat. Vom încerca să includem cât mai multe poze, dar și explicații simple și ușor de înțeles, astfel încât să nu vă speriem cu propoziții ce par mai mult de la ora de latină decât de la ora de biologie.

Cu toate acestea fiind zise, descarcă Manualul de Anatomie, Genetică și Ecologie, pregătește-ți o cană de cafea, ceai sau ciocolată caldă (după preferințe) pune-te confortabil, și hai să vedem ce poate să ne ofere minunata lume a biologiei umane.