Subiectul II

Practica educaţională indică faptul că, de regulă, activitatea de învăţare este plurimotivată, fiind susţinută de un ansamblu de motive şi nu doar de unul singur. Totuşi, unele motive predomină şi atunci putem constata că unii elevi învaţă pentru a obţine note bune şi a fi în fruntea clasei, iar alţii învaţă pentru că îi interesează o anumită disciplină şi doresc să afle cât mai multe din domeniul respectiv.

  1. Menţionaţi două deosebiri existente între motivaţia intrinsecă şi cea extrinsecă.  4 puncte
  2. Descrieţi succint convingerile, ca structuri motivaționale. 6 puncte
  3. Evidenţiaţi, în aproximativ o jumătate de pagină, o corelaţie existentă între motivaţie şi performanţă. 10 puncte
  4. Ilustraţi, printr-un exemplu concret, motivaţia pozitivă. 6 puncte
  5. Formulaţi un argument prin care să susțineți afirmaţia potrivit căreia motivația este cauza internă a comportamentului uman. 4 puncte

Textul de mai sus este doar un extras. Numai membrii pot citi întregul conținut.

Obține acces la întregul eBook.

Ca membru al Liceunet.ro, beneficiezi de acces la întregul conținut.

Achiziționează un abonament acum

Deja membru? Log in