Factori de modificare
Persuasiunea
Reprezintă acel mod de comunicare a ideilor de către o persoană/partid politic/mass-media, etc. prin care se încearcă schimbarea opiniilor, credințelor, atitudinilor unei persoane în legătură cu un anumit fenomen, eveniment istoric sau social etc.
Sursa de informație trebuie să țină cont de anumite slăbiciuni ale subiectului (precum vârsta, sexul, viciile, atractivitatea sau puterea fizică/mentală), de mesajul propriu-zis (claritatea sa, fluența discursului, tipul de argumente), și de canalul de comunicare (mesaj scris, audio sau video).
Chiar dacă de multe ori nu observăm acest lucru, suntem persuadați pretutindeni de diverse idei.
Autopersuasiunea
Autopersuasiunea este de fapt acel ansamblu de atitudini și experiențe anterioare care determină acceptarea sau respingerea altelor noi.
Modificarea unei atitudini are două direcții:
-De la interior la exterior (cu scop de a persuada noi pe alții)
-De la exterior la int...